Follow Me Ya! =)

@Instagram

Friday, May 10, 2013

MADU SIDR DARI YAMAN

Khasiat Madu Sidr Yaman:

Madu Sidr merupakan madu daripada Negara Yemen yang termahal di dunia. Khasiat madu sidr dikatakan yang paling tinggi nilainya dan juga mempunyai nilai perubatan yang tinggi.

Madu sidr dihasilkan di Pergunungan Hadramaut, Semenanjung Arab yang masih bebas daripada pencemaran. Lebah madu sidr mengambil nektar dari pokok sidr sahaja (monoflora). Pokok sidr di Yemen dipercayai adalah pokok yang tertua di dunia. Hampir semua bahagian pokok ini digunakan oleh masyarakat tempatan untuk tujuan kesihatan kerana mempunyai khasiat yang tinggi.

Oleh itu, madu sidr yang berasal daripada pokok sidr juga mempunyai nilai khasiat dan perubatan yang lebih tinggi berbanding jenis-jenis madu lain. Madu sidr amat mujarab untuk menyembuhkan penyakit hati, penghadaman dan pernafasan



Testimoni Diri saya:

Minggu lepas,saya mengalami 3 ulser di dalam mulut.Mencuba kaedah meletakkan garam & krim ulser,tetapi ulser masih membengkak dan sakit.Akhirnya saya menyapu madu ini di ulser selama 2 hari .Bengkak surut ulser mulai sembuh.

Anak saya pula,mengalami batuk & selesema lebih dari 2 minggu.Bagi ubat dari doktor pun masih tidak sembuh.Selepas mengamalkan pengambilan madu  (selama seminggu dengan konsisten,batuk & selesema mulai hilang .

Ingin mencuba boleh melakukan tempahan dengan saya.
 ( Diana/Ihsan 0126040651)
 RM 120 ( sebotol) (tidak termasuk postage)  /Weight: 500gm

Min per Order: 5 Bottle (Serious buyer Only!!)


No comments: